Weet iemand toevallig of er nog ergens op internet dan wel in winkels de
K2 Public Enemy 2007/2008 te krijgen is? volgens velen toch de beste beginner allround twintip. Ben op zoek naar een paartje, nieuw of tweedehands maakt niet uit, liefst 169 of 174 cm denk ik zelf (ben 183 cm)..
Twintipz forum » General skiing
PE's 2007/2008 gezocht
(10 posts)-
Posted 9 months ago #
-
ik zou lekker 178 of 180 doen
maar wie ben ik. maar PE als beginner twin? mmz... zou denk ik voor een iets speelser/slapper skietje kiezen, maar dat is denk ik ook persoonlijk.
ben even weg. poederrijden in rotterdamPosted 9 months ago # -
Hmm zou het beter werken, wat langere ski's? Welke ski's zou jij aanraden dan? om te beginnen.. Het liefst zo allround mogelijk, goed in poeder enz.. maar ook wel weer beetje goedkoop, haha.
Posted 9 months ago # -
allround? ach.. tis hoe allround jezelf bent
de rossignol S2 is wel mooi voor zowel piste, park als poeder.
ik zal de lengte net iets korter dan jezelf nemen, maar dat is ook wel weer persoonlijk.
ik ben 1.85 en heb een paar 1.80 en paar 1.84m.dus ongeveer mn eigen lengte.
anders salomon suspect of k2 extreme. ook leuke skietjes.
deze staan volgens mij leuk geprijst bij eurofun.nlPosted 7 months ago # -
Haha de s2 is absoluut geen offpiste ski zelfs niet eens een fijne rail ski of outdoor ski hij is super licht dat is chill maar je hebt amper gevoel en outdoor zijn ze op hogere snelheden behoorlijk onrustig. Ik heb de mijne in 2 maanden kapot geskiet! Als je een Rossi wilt neem dan de S4 die is breder onder de voet bij de tip en tail zit meer gevoel in met super pop!
Peace!
Posted 7 months ago # -
yo V. sorry, maar dat is niet helemaal waar wat je zegt.
dat de S4 betere pop heb kan ik inkomen aangezien hij dualcore is.
Maar, de S2 is duidelijk breder onder de voet dan de s4. de S2 heeft 92 onder de voet tegenover 84 bij de S4.En aangezien Blauwkonein opzoek is naar een Beginner twin, kan het geen kwaad dat hij monocore is en dus wat minder pop oplevert.
Met de S2 kan goed park gereden worden en goed gereden worden op zowel piste als poeder.
en met de 1.80m lengte heb je nog redelijk goede stabiliteit op hoge snelheid.Cheers,
Posted 7 months ago # -
Jij heb het blijkbaar over de nieuwe, ik over de s2 van 08/09
Maar goed beginner twin of niet ik neem aan dat ie kan skien..
Ik ben blij dat ze de s2 breder hebben gemaakt dan is het idd betere skiLang leve rossingol
Ik btw heb nog een lord voor 549 een extreme voor 349 staan suspect staan wel op de site maar zijn verkocht!
Posted 7 months ago # -
Haha k had dit topic al een maand geleden gemaakt, toen een paar volkl dogens gekocht voor weinig geld, week op geskied ging wel oke, nog 1 week in de voorjaarsvakantie kom ik
er wel mee door, en volgend jaar koop ik of Ar6 of kung fujas denk ik.Posted 7 months ago # -
dogens zijn chill Tall-D zijn eerste ski's waren dogans! ff opletten dat je je nose niet splijt bij het stoten e.d. dat was het probleem met D's skietjes
Posted 7 months ago # -
Ja, zitten wat chips op de topsheet maar verder zijn ze nog wel in orde.. alleen cosmetische schade tot nu toe. Ze zijn wat te kort voor me, daarom in de poeder wat lastig. Maar zijn goede ski's om dit seizoen nog op uit te houden!
Posted 7 months ago #
Reply
You must log in to post.