Twintipz forum » Verkoop

Moment Ski's: Laatste modellen 45% korting!! Sick deals dus!!

(1 post)
  • Started 6 months ago by Lambert

1. Yo, Ski Junkie hier, als dealer voor Moment Ski's kan ik nog aan een paar modellen komen als iemand intresse heeft en jawel, met 45% korting!! Dit zijn de laatste modellen in Europa op het moment!

Tahoe 180: 127-96-118, 21.1m : Daily fat ski / take it where ever you like to go
    Niet echt breed meer te noemen voor velen, maar wel een echte all mountain ski met een bere vette topsheet! 330 euro!

Bibby 186: 143-115-134 , 21.9m : Playful backcountry jib ski + mustache rocker/camber profile
    Een echte alles kunner, Josh Bibby Pro Model, de 186 variant is iets zachter dan de 190 die Moment verkoopt als big mountain ski en is een echte BC jib ski! Dikke float in de poeder, een beetje camber en iets stijver underfoot voor grip en zachtere tip en tail met rocker, perfecte ski voor jumps in de backcountry, bouw een kicker, knal over de pillows en door de bomen, deze ski kan het allemaal! 360 euro, normaal 650!!!

Night Train 181: 140-123-135, 24.9m, : super sick one quiver / the expert-of-all-trades – powder, hard pack, and park.
    Ik zou er zelf niet mee in het park gaan, maar een paar gasten van Moment kunnen er van genieten. De rocker van de Night Train is meer geleidelijk dan die van de Bibby en heeft geen camber(flat underfoot). De Night Train wijkt af van andere fatski's met rocker en taper door een stijvere kern waardoor de ski een stuk veelzijdiger in verschillende condities poeder. Met 123mm underfoot nog net weer wat breder dan de Bibby, en wat een zieke topsheet!! Voor maar 360 euro! (Normaal 650!!)

Voor de Dames:
    Sierra 160: 127-96-118, 15.2m : womens all mountain ski
    Voor de vrouwen een mooie mid fat ski, 96mm underfoot bij 160 lengte is niet verkeerd, een ski die veel aan kan! 305 euro!

Spade 166: 119-85-111, 16m : groomer/park ski with lots of sidecut and camber
    Leuke park/piste ski met coole topsheet! 265 euro!

Dit zijn de laatste sets in Europa, als je intresse hebt of meer info wil, mail dan naar:
    info@ski-junkie.nl
    Ik weet even niet hoe ik hier fotos bij kan zetten, maar check www.momentskis.com voor die vette graphics!!

grtz Lambert

Ski Junkie is een online webshop en oa dealer van Moment Ski's. Meer info volgt later!

Posted 6 months ago #

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.