Twintipz forum » Verkoop

Surf One longboard, classic te koop! Mooi bod is welkom!

(5 posts)
  • Started 3 months ago by sansan
  • Latest reply from Sebaa-FLC

1. sansan
    Member

Hoi Hoi mensen,

Ik heb een longboard te koop staan van Surf one. Het is een klassieke, zoals onderstaande link:

http://www.365adventure.com/reviews/showfull.php?product=3305&bigimage=Surf-One-Luau-Longboard-9_25-x-43_75-1.jpg

Foto's van mij komen nog!

Het board heeft een zwart dek, met een streep door het midden. Ik heb hem eigenlijk bijna nooit gebruikt. Ja, één keer in Mimizan.

Nu staat hij gewoon in de weg en mag die dus weg. Hij is helemaal niet beschadigt en je kan aan de wielen zien dat hij eigenlijk nooit gebruikt is.

Als je interesse hebt, of iemand weet die interesse heeft, laat het me maar even weten. Het board kost € 175,- in de winkel. Dus bied maar iets leuks!

Gr. Sandra

Posted 3 months ago #
  2. Hè die heb ik gekocht voor je verjaardag! 4 jaar geleden!

Check www.steasy.nl voor de summercamps
    Posted 3 months ago #
  3. P.S. de zin:

"Hij is helemaal niet beschadigt"

is niet echt goed Nederlands, aangezien beschadigt in deze zin geen werkwoord is, maar wordt gebruikt als voltooid deelwoord, daarom dient het te worden gespeld met een "d", zoals is te herleiden uit het oud Hollands ezelsbruggetje: 't fokschaap' onder de elders opgeleiden ook wel bekend als 't kofschip'.
    Over de te hanteren spellingswijze "ch" of "g" zal ik binnen dit forum geen uitleg geven aangezien ik vermoed, dat deze materie niet binnen uw bereik valt.

Hopende corrigerend, onderrichtend en niet al te vervelend te zijn, verblijf ik,

Uw geweten...

Uit bovenstaande correnspondentie kunnen geen rechten worden ontleend. Denk voor het afdrukken aan het milieu.

Posted 3 months ago #
  4. sansan
    Member

what the fuck..

nee.. maar de 'next trainig van Steasy is comming soon..' Das beter eh!

Reinier. Shut up. Ik doe dit soort dingen ook niet bij jou, terwijl jij echt een debiel bent in schrijven.

Wat ben je toch ook een debiel! grrrrrrrrrr.

Oh en dat board heeft, nadat ik deze van deze DEBIEL heb gehad, 3 jaar in de kast gestaan.

(voor de rest ben ik helemaal geen hater hoor guys.. ;) )

Posted 3 months ago #
  5. hahahaha klassic

Posted 3 months ago #

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.